Széchenyi 2020 - Befektetés a jövőbe
"KEHIDA TERMÁL" Gyógy-és Élményfürdő Üzemeltető és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01874

A támogatás összege:

5 309 500 Ft

A támogatás intenzitása:

35,47%


A projekt tartalmának bemutatása

 

A GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01874 pályázat keretén belül az alábbiak valósultak meg:

A KEHIDA-THERMÁL Kft annak érdekében, hogy a jelenlegi piaci pozícióját erősíteni tudja, a vállalatirányítási rendszer bevezetése mellett döntött. Az utóbbi évek növekvő digitális fejlődése megkövetelte a KEHIDA-THERMÁL Kft számára egy olyan informatikai támogató rendszert, amely vállalatunk legfontosabb tevékenységét öleli fel, valamint adatainkat egy egységes adatbázisban kezeli, tevékenységünket nyomon követi és irányítja. A megvásárolt kívánt rendszerrel a szállodai szolgáltatásunk színvonalát kívántuk erősíteni. Cégünk erőssége a jól képzett munkaerőállomány, ezért is rendkívül fontos, hogy a személyi erőforrások megfelelőképpen legyenek a szervezeten belül elosztva. A szükséges erőforrásokat a megfelelő helyre kell összpontosítani. Munkaórák és a munkafolyamatok nyomon követése, hozzájárul és megerősítik az értékesítést, mely által javítani és növelni tudjuk üzletágunk kapacitását. Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy kollégáink maximálisan elsajátítsák a rendszer megfelelő használatát, ezzel is növelve saját munkavégzésük hatékonyságát. A vállalatirányítási rendszer kiválasztása során törekedtünk a piaci lehetőségek átfogó megismerésére, tanulmányozására. Végül a Hostware és Bábelhal szállodák számára kifejlesztett vállalatirányítási rendszermoduljai bizonyultak a legmegfelelőbbnek, amelyek a folyamatok menedzsmentjére épülnek. A folyamatok alapján történik az értékesítés tevékenység támogatása. A vállalati CRM rendszer biztosítja a partnerkezelés folyamatainak teljes lefedését (ügyfélbázis karbantartása, összekapcsolása, partnerek karbantartása, ügyfélkapcsolati előzmények, lekérdezések. A bevezetendő ERP rendszermodulok alkalmazása esetén semmilyen egyéb célszoftverre nincs szükség a társaság költséghatékony és átlátható működtetéséhez. Vállalkozásunk jövőbeli céljainak figyelembe vételével összhangban 5 választható modulra volt szükségünk a biztonságos és zökkenőmentes működés érdekében. További költségek keretében tartalmazzák a licence díjakat, illetve a szolgáltatási, tanácsadási, betanítási költségeket, melynek keretében telepítés, migráció, tesztelés és az oktatás került megvalósításra. A beruházáshoz szükséges önrész a rendelkezésünkre állt. A fejlesztés nem eredményezte a létszám és szakértelem átstrukturálódását (negatív értelemben semmiképp). A tulajdonosi körben sem várható változás.

A projekt tervezett befejezési dátuma

2020. október 31.


A projekt azonosítószáma

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01874


Köszönjük a Magyar Állam és az Európai Unió támogatását!